اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات اميرعلي خان

سه شنبه 26 فروردين 1393- داريم واسه جشن تولد آماده ميشيم.

1393/1/26 9:46
نویسنده : مامان جون
363 بازدید
اشتراک گذاری

از بهمن ماه از خاله مهسا خواستم كه براي تولدت يه سري از تزئينات رو طراحي كنه . ميخواستم تو اسفند چاپشون كنم و تو تعطيلات عيد كاراشو انجام بدم ولي متاسفانه مريض شدنت تو اسفند همه برنامه هامو به هم ريخت .

روز تولدت در اولين سال زندگيت مصادف بود با روز يكشنبه ، و دقيقا دو روز بعد از تعطيلات عيد بود . من و بابايي خسته بوديم . مخصوصا من . روز جمعه و شنبه تا ديروقت در حال فعاليت بودم و ديگه نايي برام باقي نمونده بودش. و چون مطمئن بودم كه نميتونم تا اين پنجشنبه همه كارامو بكنم تولدت رو با يازده روز تاخير برگزار كرديم.

چقدر يه تولد گرفتن كار داشت و من خبر نداشتم . با اينكه فقط سه تا خانواده دعوت كرده بودم و دايي ايرج و دايي محمد.ولي خيلي كار داشتيم.

پا به پاي من خاله زهرا و خاله فاطمه و آجي انسيه هم زحمت كشيدند كه خيلي شرمندشون شدم. فقط از تولد تو براي اونا زحمت و خستگي موند . كلاه ها و گيفتهاي تولد رو آجي انسيه درست كردش . يه سري از تزيينات رو خودم وبقيه رو بابايي و احمد  و محمد(پسرخاله ها) زحمت كشيدند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)