اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

خاطرات اميرعلي خان

يكشنبه -17 فروردين 1393- اولين سالروز تولد گل پسرم .

1393/2/15 10:38
نویسنده : مامان جون
321 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولدت خيلي خوشحالم از اينكه خدا مرحمت كرد و يك سال گذشت و شما گل پسرم تونستي يك سال رو سلامت پشت سر بزاري و وارد سال دوم زندگيت بشي.  خاص بودن امروز به خاطر اينه كه اولين سال تولدت هستش . تا پارسال اين موقع ، هميشه يه سوال تو ذهنم وجود داشت و اونم اين بود كه چرا بايد واسه روز تولد خوشحالي كرد ؟ولي الان كه مادر شدم و در روز تولدت خيلي خوشحال بودم و خوشحال هستم و خيلي دوستت دارم و نميخوام لحظه اي غم به دلت بشينه و همينطور دوست دارم كه هميشه شاد باشي .پس نتيجه ميگيريم وقتي كه مادرها به خاطر شما كودك ها اينقدر خوشحالند پس بايد شما هم خوشحال باشيد. مطمئنم كه مادرم روز تولدم خوشحال بوده پس منم بايد خوشحال باشم.

در همين روزها شروع كردي به راه رفتن.ولي فقط چند قدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)